A sikeres webshop összetevői – amiről senki sem beszél

Webshop indítás

Jó, ha az alábbi dolgokkal tisztában vagy, mielőtt webshop indításra adnád a fejedet.

Egy kedves ismerősöm – hívjuk Katinak – keresett meg azzal, hogy segítsek neki létrehozni egy webshop-ot, mert akinél elindult attól csak ígérgetést kapott arra, hogy elkészül egy online piactér, de konkrét lépések nem történtek. Az ismerősömnek elege lett, így hát elindult más úton és a sors úgy hozta, hogy leültünk egy kávé mellé átbeszélni a kezdeti lépéseket. 

Hiszem, hogy nincsenek véletlenek talán még jobb is, hogy akkor ott nem született megoldást, mert olyan információkkal szolgálhattam, melyek hallatán Kati az alábbiakat mondta kikerekedett szemmel:

– Hát nekem ezt senki sem mondta!

Sajnos nem és nem is szokták. Mindenki szépen árulja a csodálatosan becsomagolt portékáját legyen az saját fejlesztés, vagy bérelhető kulcsrakész megoldás, esetleg WordPress-WooCommerce kombó megalkotása, vagy egyéb más dolog. Számtalan megoldás létezik a piacon.

Az összképet nem igazán mutatják be és aki most nyit az e-kereskedelem irányába az nehezen tudja gondolatban elhelyezni a webshopját ebben az egész online marketing kavalkádban.

Kell egy webshop és kész!

Én értem, okés! De akkor mi van, ha elkészül? Az egyik „legkönnyebb” eleme az egésznek a webshop technikai létrehozása. Kb. annyi mintha lenne egy üzleti Facebook oldalad. Azt is létre lehet hozni hipp-hopp, de attól még nem lesznek követői az oldalnak sem és pláne neked nem (ha értjük a különbséget)!

Félreértés ne essék, nem szeretnék senkit lebeszélni, pusztán információt adok át, hogy mielőtt döntést hozna bárki, vagy vagyonokat költene, azelőtt mérlegelni tudjon. Célom rávilágítani az online marketing és az online kereskedelem összefüggéseire, mert akkor lesz siker, ha minden elem a helyére kerül. Ha a megfelelő figyelem, szakértelem és munka valóban rá is van fordítva egy-egy alkotóelemre. Ezen alkotóelemek közül csak az egyik a webshop!

Szeretném előre leszögezni, hogy a bejegyzés nem egy részletes útmutató lesz. Nem megyünk bele túl mélyen, csak a felszínt kapargatjuk. Azokhoz szólok, akik meghozták azt a döntést az életükben, hogy változtatni akarnak, készek tenni érte és hallottak róla, hogy az online biznisz most nagyon megy, meg nincsenek határok és csináljunk már mi is egy webshopot hiszen másnak is megy.

Tehát, ha komolyan gondolkodsz a webshop létrehozásán, akkor legyen az az első lépés, hogy elolvasod ezt a cikket. Azért olvasd el, hogy valójában tiszta legyen a feladat nagysága. Az itt leírtak sem általánosíthatóak, mert ugye nem mindegy, hogy 30.000 darabos raktárkészlettel dolgozol, vagy csak egy darab online kurzust árulsz. Ez legyen talán egy személyes konzultációt megelőző nulladik lépés. 

Na akkor csapjunk bele!

Azt tudnod kell, hogy ez egy olyan műfaj, melynek majdnem minden egyes eleme egy külön szakma. Hála istennek olyan nagyszerű hazai és külföldi szakértők vannak, akiknek az előadásaik, könyveik és képzéseik messze megérik az árukat.

Tanulás

Ha úgy döntesz, hogy belevágsz az online értékesítésbe, akkor egy dolgot nagyon komolyan kell venned. Az nem más, mint a folyamatos tanulás. Nem neked kell minden esetben összetákolni a rendszert, de a folyamatokat és az összképet ismerned kell. Majd, amit szeretsz benne azt csinálod. Az egészet úgysem tudod egyedül. Viszont neked kell megmondani, hogy ki mit csináljon. A gyeplő a te kezedben kell, hogy legyen és a fő csapásvonalat neked kell kijelölni! Egy nyelvet kell beszélned azokkal akikkel együtt dolgozol, legyen az belsős kolléga, családtag vagy külsős szabadúszó esetleg egy marketing ügynökség.

Szóval itt most azonnal felejtsd el azt, hogy a webshop az egy „One Man Show”. A fronton jó ha az, de a háttérben a legritkább esetekben! A kirakatba majd kellesz. Ott pont, hogy Te kellesz, de erről majd később!

Szóval tanulni, tanulni, tanulni!

Pongor-Juhász Attila. Ha ez a név most nem mond semmit, akkor azonnal kezd el követni minden létező csatornán, mert a világszínvonalú tudást ad át neked. Már az ingyenes anyagai is a segítségedre lesznek és a fizetős kurzusok pedig olyanok, mintha Amerikában lennél! (Köszi Attila, hogy vagy nekünk! Nélkületek nem itt tartanék.)

Tankolj be könyvekből és kezd a Szívalapú marketinggel, ami most ráadásul AKCIÓS is! Remek kiindulási alap lesz. Ha az ott leírtakat betartod és kidolgozod, akkor tuti a sikered, ez nem vitás!

Na nézzük akkor és szemezgessünk egy kicsit a webshop-os story-ból.

Kezd a MIÉRT-el! Adj választ arra, hogy Te miért csinálod, miért akarsz vállalkozni, miben szeretnél változtatni, előre lépni. Ez az egyik legfontosabb, hogy ezt tisztázd le magadban és fogalmazd meg.

Nagy valószínűséggel már biztos szimpatizálsz valamilyen termékekkel, szolgáltatásokkal melyeket értékesíteni szeretnél online. Kiváló! Meg kell nézned, hogy van-e rá elég kereslet. Elég sok embert érdekel-e, van-e egyáltalán igény rá és egy meglévő problémára nyújtasz-e megoldást.

Célpiac

Utána határozd meg a célpiacodat kikhez szeretnél szólni. (Ha most az jut eszedbe, hogy „mindenkihez”, akkor még nagyon sokat kell ezen dolgoznod). Fel kell állítanod pár darab ideális vásárló képét (Avatar, buyer persona) és róluk mindent tudnod kell.

  • Férfi?
  • Nő?
  • Hány éves?
  • Családos?
  • Hol él?
  • Mit eszik?
  • Mit iszik:
  • Hol szórakozik?
  • Mit néz?
  • Hova jár bevásárolni?
  • Honnan rendel, ruhát ezt-azt?
  • Mit olvas?
  • Hol lakik?
  • Milyen oldalakat követ?
  • Milyen kihívásai vannak?
  • stb.

avatar, buyer persona

Ha ezek az „emberek” megvannak, akkor be kell mutatnod a NAGY ÍGÉRETET a számukra. Mit ígérsz nekik. Miben lesz neki több, jobb, gazdagabb, kényelmesebb, egészségesebb stb.
Fel kell tudnod vázolni, hogy honnan hova fogod eljuttatni őt! Milyen változáson fog keresztül menni.  És igen az érzelmekre kell hatni. A vásárlások érzelmi alapon történnek és csak a döntés után támasztunk alá logikát. Kár csak a cuccot tolni. Senkit nem érdekelnek a paraméterek. Csak mondom! De ha nekem nem hiszel akkor Simon Sinek-nek biztos fogsz! 

Ha megvan az Avatarod, akkor annak megfelelően kell kommunikálnod és kiválasztanod a kommunikációs eszközeidet. Nyilván nem a TikTok-on próbáljuk elérni a 55 felettieket.

A következő szintén extra fontos dolog, hogy folyamatosan kell építened a leendő vásárlóid bizalmát, hogy egyszer csak kinyíljon a pénztárcájuk és költsenek nálad. 3 dolog miatt nem vásárolnak.

  • Nem bíznak a cégedben
  • Nem bíznak benned
  • Nem bíznak a termékedben

A saját brand és énmárka építése már követelmény. Mert rád kíváncsiak a Te Story-d érdekli őket. Meg kell jelenned képeken és videókat kell gyártanod saját magadról is. Történetekbe kell ágyazni a mondanivalódat, met úgy emészthető. Személytelen logókkal és oldalakkal nem akar beszélgetni ma már senki. Hasznos tartalmakat kell átadnod a számukra. Folyamatosan érdeklődőket kell szerezned. Elégedett valós vevői visszajelzések kellenek, melyeket ki is kell kommunikálnod.

Ha az alábbi fogalmak nagy részét még nem ismered, akkor jó, ha minél előbb tisztába kerülsz velük.

  • Storytelling
  • Csali (lead magnet), belépő termék
  • Keresztértékesítés, upsell és „pipálós” upsell
  • Értékesítési tölcsér vagy piramis
  • Edutainment (szórakoztatva tanulás, tanítás)
  • Legendás ügyfélélmény
Meg kell tanulnod, hogy miként tudsz először értékesíteni nekik, aztán majd, hogy tudod elérni, hogy tovább ajánljanak és hogy tudod őket az újravásárlásra motiválni. (Könnyebb és olcsóbb meglévő vásárlónak ismét értékesíteni, mint egy újnak.)
 

Remélem még nem ment el a kedved és a kezdeti lelkesedésed, de ha igen akkor se csüggedj mert lesz rá egy kiváló megoldásom a cikk végén!

Szóval Katinak nem is volt időm említeni a 1,5 órás kávézás alatt az imént leírt dolgok nagy részét, mert inkább a technikaibb dolgok voltak előtérbe. De nézzük, hogy mik is voltak azok, mely dolgokra van szükségünk. Először jöjjenek azok, amik a saját tulajdonunkban lesznek, vannak, maradnak.

Webshop és amik rá épülnek:

  • Valamilyen webshop rendszer, motor kell nekünk. Ez lehet saját fejlesztésű (cégenként eltérő) rendszer, bérelhetős pl. ShopRenterShopify, esetleg ingyenes (ami végül nem is ingyenes) pl. WordPress blog motor és egy WooCommerce webshop plugin párosítása. A WordPress + SalesAutopilot (magyar fejlesztésű marketing és cégautomatizálási rendszer) összekötése, tökéletes magoldás lehet, ha csak pár termék vagy szolgáltatás, esetleg rendezvény van árusítva.
  • Kell blog szekció, ahol folyamatosan, frissen cikkezünk és azokat bárki el tudja olvasni. Ha ez a tartalom jó, hasznos és érdekes, akkor azzal bizalmat építünk és ha sokan olvassák, megosztják, akkor azt a Google szereti és előrébb rangsorol a találati listáján.
  • Hírlevél rendszerre is szükségünk van és automata hírlevél sorozatokra, folyamatokra. Az egyetlen olyan adatbázis a címlista, amely a saját kezünkben van. Ezt nem tudják tőlünk elvenni. Ez fontos! 

Ne kövessük el azt a hibát, hogy csak a Facebook-ra építkezünk.

  • Szóval tényleg NE kövessük el azt a hibát, hogy csak a Facebookra építkezünk. Ha ugrik a Facebook oldalunk, mert a Facebook úgy dönt, akkor oda az évek alatt izzadsággal és vagyonokból felépített több ezres követőbázis, melynek értéke felbecsülhetetlen számunkra. (Amúgy volt már rá példa nem is egy…) A levelező listánk viszont megmarad és a legolcsóbban tudjuk elérni rajta a célközönségünket. Apropó! Vásárolt listákkal ne operáljunk, csak saját magunk által felépített és jól karbantartottal!
  • Javasolt egy jól megtervezett design, megjelenés (a hírlevelekre is) és egy felhasználóbarát kialakítás, ami a mobilról is működik. Illetve képek és videók.

Facebook csoportok

Tehát a fő gerincünk a weblapunk, a webshopunk, a blogunk és a különböző speciális landing oldalaink (érkezési oldalak), feliratkozó oldalaink lesznek. Az összes többi rendszer ezeket fogja kiszolgálni. Minden más egyéb legfőbb célja, hogy forgalmat tereljünk ezekre az oldalainkra, és hogy feliratkozzanak a listáinkra és vásároljanak, termékoldalakat tekintsenek meg.

A weblapunk, blogunk és a webshopunk – kampánytól és céltól függő – speciális oldalaira tereljük a látogatókat az egyéb platformokról. Ilyen platformok pl. a

  • Social Media-s felületeink
    • Facebook
    • Instagram
    • YouTube
    • Pinterest stb.
  • Más weboldalakon található hivatkozások (linképítés), amik a mi oldalainkra mutatnak (pl. cikkekben)
  • Google organikus kereső
  • Fizetett hirdetések
    • Google kereső
    • Google display hálózat
    • Facebook
    • Instagram
    • Influencer-ek közösségi oldalai

Ha ez így tiszta és eddig érthető, akkor nézzük meg az érintési pont fogalmát, és hogy miért van szükségük rá. Azért, mert a legritkább esetben vásárolunk azonnal. Kivéve, ha már az autópályán vagyunk és akkor jut eszünkbe, hogy nincs matricánk. 

A vásárlásokat mérlegeljük, fontolgatjuk. Utána nézünk más oldalakon, összehasonlítjuk, a kosárba tesszük, majd nem fizetünk, visszatérünk később, megzavarnak minket és félben hagyjuk, még sem fontos, majd fizetéskor megveszem, majd csak ballagásra, majd csak szülinapra stb.

Minden olyan kapcsolódást, ahol az érdeklődő találkozik velünk, az érintési pontnak nevezzük. A vásárlásokat általában 8-11 érintési pont előzi meg. Annyiszor találkozik velünk mielőtt pénzt ad általunk árusított „cuccért”. A célunk az érintési pontok létrehozása. Most már csak az a kérdés, hogy miként tudunk ilyen érintkezési pontokat létrehozni. Nyugi van, mert egyszerűen. A leendő vásárlók tudatában kell maradnunk és a figyelmét szeretnénk, ami a mai világban az egyik legfőbb érték és hatalmas küzdelem megy érte. Az alábbiakat kell tenni:

Forgalmat terelni a weboldalunkra, webshopunkra, blogunkra

Értéket kell adni számára. Hasznos videókat, letölthető, kipróbálható dolgokat. Az email címéért cserébe pl. adhatunk ajándékot (csali termék) és máris a listánkon landol az email címe. A feliratkozást megköszönhetjük (köszönőoldal). A köszönő oldalon kérhetjük, hogy kedvelje a Facebook oldalunkat. A listánkról leveleket küldhetünk neki, hogy nézzen meg egy weboldalon lévő tartalmat, blog cikket vagy terméket (forgalmat terelünk a weboldalra).

Posztolunk a Facebook oldalunkon, ahol találkozhat majd a bejegyzésünkkel (célirányosan „kivisszük” a Facebook-ról a weboldalunkra). Fizetett hirdetéseket jeleníthetünk meg neki és ismét csak terelhetjük a weblapunk/webshopunk bizonyos oldalaira. Folyamatos a visszaterelés, de itt már tudjuk hogy melyik oldalainkon járt (Facebook pixel és Google Analytics a kulcsszó) így ismét megtudjuk jeleníteni neki azokat a tartalmakat hirdetésekben. (Ilyennel már tuti, hogy találkoztál. Megnéztél egy cipőt és utána napokig azt dobálta fel neked az internet mindenhol…). 

Na ez a remarketing. Folyamatosan „visszaterelünk” és értéket adunk, de kizárólag annak, aki érdeklődik utánunk. Szegmentáljuk a listákat és eltérő kommunikációt alkalmazunk, más termékeket jelenítünk meg. Ezek az érintési pontok.
Mehet neki először csali az email címéért, majd köszönő email. Alacsony árú belépőtermék az első fizetésért és köszönő email. Mehet egy meglepi kis ajándék. Utána rá lehet kérdezni, hogy tetszett-e. Lehet invitálni Facebook csoportba, ahol ismét más lehet picit a kommunikáció, lehet közvetlenebb, ott már van egy társaság, hasonló érdeklődési kör, csapat, terméktapasztalatok, közös ügy stb. Egymással tudnak beszélgetni és szépen így tovább, lépésről lépésre építkezünk.

Ha az alábbi fogalmakkal nem vagy tisztában, akkor javaslom, hogy merülj el bennük:

  • landing oldal
  • köszönőoldalak
  • listaépítés
  • lista szegmentálás
  • automatizált marketing folyamatok 
  • hírlevelek
  • hírlevél sorozatok
  • remarketing, retargeting
  • elérés
  • átkattintás
  • visszafordulási arány
  • exitpopup
  • konverzió
  • Facebook pixel
  • Google Analytics
Akkor nézzük meg a költségeket is. Konkrét árajánlatot csak a pontos igények felmérése után lehet adni, de mindenképp szeretném összeszedni a azokat a költségek melyekkel számolnunk kell rendszeresen (évente, havonta, kampányszerűen).  Általánosságba elmondható, hogy a leggyorsabban és legolcsóbban egy bérelt webshop platform vethető be, de annak is megvannak ez előnyei és hátrányai, mint minden más egyéb megoldásnak is. Véleményem szerint 500.000 – 1.000.0000 forint alatt nem nagyon lehet elkezdeni semmit, de az nagyon alsó hangon van. Hirdetési és termékköltségek nélkül, csak maga a rendszer, vagy egyes elemi, melyekhez megvan az a tudásunk, hogy azonnal üzemeltetni is tudjuk. Az alábbi költségek nagy valószínűséggel előbb utóbb mind megjelennek és ezeket ugye bele is kel építeni az árba és csak utána tudjuk meg, hogy mennyiért kell adni a cuccunkat. A szolgáltatás ugye speciálisabb, mint a kereskedelem, ott foghat a ceruza sokkal vastagabban is de ez már a komoly árazási stratégia témaköre, ami szintén magában már egy önálló tudomány!
 
webshop költségek, számológép

Webshop költségek:

  • Árusítandó termékek beszerzése, vagy legyártása, szolgáltatások kidolgozása
  • Termékek raktározása, raktárbérlés
  • Domain név / nevek
  • Weblap / webshop motor / bérelt oldal /blog
  • WordPress oldalaknál
  • Jogtiszta képek
  • Képszerkesztők
  • Videók készítése
    •  Eszközök
      • Kamera vagy jobb mobiltelefon
      • Gimbal
      • Állvány
      • Mikrofon
      • Lámpák
    • Videóvágó szoftver
    • Jogtiszta zenék a videók alá esetleg
  • Grafikus kell, ha nem tudjuk megcsinálni a képeket
  • Videós is kell és aki megvágja, megszerkeszti a filmeket, ha mi nem tudjuk
  • Egy jobb számítógép/laptop és Windows vagy esetleg Apple termékek
  • Facebook hirdetés létrehozó kezelő személy
  • Google hirdetés létrehozó és kezelő személy
  • Marketing automatizálási rendszer / hírlevél küldő
    • Személy aki összerakja, kezeli a folyamatokat
  • SEO szakértő, blog cikk író, ha nem mi csináljuk
  • Kell aki csomagol
  • Kell aki postára rohangál az elején
  • Postaköltséggel kell számolni
  • Könyvelői költségek
  • Online számlázó program költségei
  • Kell adózni. pl. KATA
  • Bankkártyás fizetési rendszer integrálása és jutalékjai
  • Rezsiköltségek
    • Telefon
    • Áram
  • Oktatóanyagok költségei
    • Könyvek
    • Képzések
    • Tréningek
    • Oktatóvideók
    • Hanganyagok
    • Számolnunk kell a tanulás miatt kiesett idő költségével is!
  •  A végén pedig a hirdetési költségek
    • Google hirdetés
    • Facebook és Instagram hirdetés
    • Offline (rádió, helyi sajtó)
    • Influencer együttműködési költségek
Dióhéjban most talán így ennyi! Szép kis feladat, de kivitelezhető!

Összefoglalás:

Átfogó képet szerettem volna adni egy webshop indításhoz, hogy mégis miben kell gondolkodnod nagyságrendileg. Azt még meg sem említettem, hogy mi van akkor, ha esetleg a nemzetközi piacokra eveznél és minden tartalmat 2-3 nyelven is produkálni kell….

Nem kell megijedni, nem kell minden funkció az elején de valóban csak a felszínt kapargattuk és sokkal összetettebb dolgok vannak még a háttérben. A keresőoptimalizálás (SEO) még érintésre sem került igazából. A lényeg, hogy indulj csak el amivel tudsz, ne várj azonnal csodát és eredményeket. Lásd, hogy hova kell idővel eljutnod 1-3 éven belül. Az is tény, hogy azzal tudod növelni az esélyeidet a sikerre, ha minél több építőkockát a helyére illesztesz és úgy működteted, lehetőleg minél több automatizmus beépítésével.

A legnagyobb falat a csapatépítés min. 3-4 fővel számolhatunk akikkel együtt kell majd dolgoznod. A következő az önmenedzselés, fel kell magadat építeni szakértőként. Be kell vállalni a megjelenés képeken és videókban. Fontos a bizalomépítés és a közösségi média megfelelő használata, a marketingstratégia, de kell hogy jó cuccod is legyen. Nagy harc megy az ügyfelek figyelméért. Képzeld csak el, hogy hányan célozzák jelen pillanatban is azt az embert, aki lefekvés előtt még beles Facebook-ra, Instára és ide oda egy fél órára. Óriási a médiazaj!

 

Alternatív lehetőség:

Van olyan üzleti modell, ahol ezeket már mind elvégezték helyetted!

Ha most kétségbe vagy esve és azt sem tudod, hogy mitévő legyél, pedig már láttad a saját webshopodat magad előtt, de most ismét távolinak tűnik, hogy változtass az életeden és plusz jövedelmekre tegyél szert, akkor van egy jó hírem. 

Tudok egy olyan megoldást, amivel a fent leírtak 90%-a kiküszöbölhető, illetve már elvégezték helyetted. Ilyenekre gondolok, hogy:

  • Kész webshopot kapsz
  • Nem kell a termékekbe óriási vagyon befektetned
  • Nem kell új termékeket kitalálnod, fejlesztened, kutatnod
  • Nem kell a raktározással foglalkoznod
  • Nem kell  ÁSZF-et írnod, adatvédelmi és GDPR dolgokkal küszködnöd
  • Nem kell ügyfélszolgálatot fenntartanod és panaszos ügyeket kezelned
  • Nem kell csomagolnod és postára járnod
  • A legjobb árakon kézbesítenek a futárszolgálatok
  • Folyamatosan naprakész a raktárkészlet
  • Olyan világszínvonalú termékekkel töltik fel a webshopot, melyekre folyamatosan nő a kereslet
  • Minden megvan több nyelven a nemzetközi értékesítéshez
  • Nem kell vállalkozónak lenned
  • Nem kell könyvelőhöz járnod
  • Nem kell olyan dolgokat megtanulnod, amik nem is érdekelnek
  • Nem kell alkalmazottakat fizetned
  • Nem kell ügyvédeket, jogászokat, szakértőket fizetned és alkalmaznod
  • A fenti költségek töredékéért elindíthatod a saját vállalkozásodat
  • Akár még ma elkezdheted
  • Mivel online működtethető, ezért nincsenek határok
  • Több mint 200 országban értékesíthetsz
  • Már az első hónapban megtérülhetnek a kiadásaid
  • Egy tapasztalt csapat vár, akik fogják a kezedet és segítenek neked az indulásban

Hihetetlenül hangzik? Gondolj csak bele egy pillanatra! A fent leírtakkal elég jól képben vagyok és nem csináltam magamnak mégsem webshopot. Hogy miért? Pusztán azért, mert nem szeretnék ma Magyarországon a saját vállalkozásom rabszolgája lenni. Mégis egy ilyen vállalkozásnak mennyi lehet a havi kiadása az alkalmazottak bérével együtt? 2-3 Millió havonta? Hány hónapig tudod finanszírozni ezt egy pár hónapos vírusos válság idején?

Én azért lettem vállalkozó, hogy több szabadidőm és pénzem legyen, hogy valóban megéljem a vállalkozói szabadságot!

Ha még mindig kész vagy a változásra, valóban tenni is akarsz a sorsodért, akkor már küldöm is az infókat, melyek birtokában majd dönteni tudsz, hogy melyik utat válaszd.

Hova küldhetem?

Kérdésed van? Várom a jelentkezésedet, lépj velem kapcsolatba!

Rózsahegyi Áron
+36 20 922 9797
HLBS tanácsadó

Less be a blogomba is!

Koronavírus ellenszere immunrendszer erősítés
Rózsahegyi Áron

Ez lenne a Koronavírus ellenszere?

A Koranvírus ellenszere az immunrendszerünk támogatása, optimalizálása (megerősítése) lehet? Pár napja sokkolt a a kislányom reakciója, amit a médiából és az iskolából rázúduló pánikkeltés váltott ki belőle a Koronavírussal kapcsolatban.

Tovább olvasom »
Rózsahegyi Áron weblapmarketing,com kész a responsive weblapom
Rózsahegyi Áron

2 éve készül a weblapom…

Végre elkészült a weblapom (egy része)! Őszintén megvallva elég erősen háttérbe volt szorítva, büdösül halogattam, de csak nem bízhattam rá másra, ha már ezzel (is) foglalkozom. Már nagyon ciki volt,

Tovább olvasom »
koronavírus
Rózsahegyi Áron

Jesszus! Koronavírus! Apa elkaptam?

Minket is megcsapott a Koronavírus szele, vagyis inkább csak a híre a gyermekemet! Az ágyam mellett állva síró lányomra riadtam az éjjel. Sokkoló volt. Kérdeztem tőle, hogy „Mizu?” és nincs

Tovább olvasom »
Mérgezett föld dokumentumfilm
Rózsahegyi Áron

Mérgezett Föld – Dokumentumfilm

Véleményem szerint ezt a filmet mindenkinek látnia kell. Rendkívül fontos a táplálkozási szokásaink tekintetében. Megdöbbentő! Óriási köszönet a készítőknek! Ha megnézed a filmet, akkor számodra is egyértelmű lesz, hogy el

Tovább olvasom »
Agykontroll alváskontroll
Rózsahegyi Áron

Agykontroll – alváskontroll

Sokszor jól jöhet egy egyszerű technika, ha az ember elalvási gondokkal küszködik. Nekem párszor már segített és a 10 éves kislányom is nagyszerűen alkalmazza. A technika neve nem más mint

Tovább olvasom »

Oszd meg az ismerőseiddel is!

Facebook
Skype
WhatsApp
Print

Legutóbbi bejegyzések

VÁRJ MÉG!

Küldöm a friss cikkeket,
IRATKOZZ FEL!

Az információ hatalom,

A siker tanulható!

Add meg az adataidat és jön az infó